Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Dzikie Pola w Ogniu
Engilsh version
Zapisywać można się w tym temacie! POSZUKIWANE 12 DRUŻYN!!! Jeżeli znajdzie się 12 drużyn to zaczynamy zabawę!!!
Przykład:
Nazwa oddziału:
Gracze:
ID:
Zasady ogólne:
• Każda frakcja ma 3 oddziały składające się z minimum 4 graczy, zgłaszanie maksymalnie 6 graczy.
• Jeden dzień to jedna tura
• Każda prowincja daje określone elementy strategiczne (złoto, piechota, strzelcy, kawaleria)
• Każdy zamek posiada stały garnizon, którego nie można powiększać (jeżeli część garnizonu została stracona to regeneracja następuje +1 każdej jednostki na turę, do początkowego stanu)
• Każda frakcja ma własnego władcę, który zostanie wybrany przez własną drużynę, będzie on odpowiadał za wysyłanie rozkazów do organizatorów, którzy będą przemieszczać na mapie dane jednostki.
• Każdy oddział zaczyna grę z 10 piechurami i 200 złota
• Na jednym polu może znajdować się tylko 1 oddział (nie wolno łączyć oddziałów) Wyjątkiem jest własny zamek, w którym może być więcej niż 1 oddział.
• Czas na rozegranie potyczki 2 dni
• Rozkazy są wysyłane do godziny 21, a do następnego dnia rano aktualizowana jest mapa przez organizatorów.
• Gra kończy się gdy jedna z nacji zajmie całą mapę lub dnia xx.xx.xxxx. przed wystartowaniem nowego sezonu ligi. Wygrywa nacja z największą ilością ziem, w przypadku takiej samej ilości z większą ilością złota.
Oznaczenia:
a) Nacje:
b) Oddziały:
c) Elementy strategiczne:
d) Inne:
Elementy strategiczne:
Elementy organizacyjne są otrzymywane po każdej turze i znajdują się w głównym zamku danej nacji.
Złoto jest przyznawane z prowincji na którym jest oznaczone. Może być pobierane w twierdzy przez oddział.
Piechota jest rekrutowana w koszarach.
Strzelcy rekrutowani są w arsenałach.
Kawaleria jest rekrutowana w stajniach.
Przykład: Dana drużyna posiada 1 koszary, 1 arsenał oraz 1 stajnie. To po turze dostaje 3 piechurów, 3 muszkieterów i 3 konnych, którzy są gotowi do walki, ale należy ich pobrać z zamku.
Aby dany oddział mógł pobrać złoto lub poszczególne jednostki to musi znajdować się na polu z twierdzą.
Poruszanie się po mapie:
W ciągu tury dozwolone jest tylko poruszanie się po mapie w górę, dół, lewo, prawo. Po własnym terytorium 2 pola (można wykonywać różne manewry typu 1 Góra 1 Prawo). Na terytorium neutralnym lub przeciwnika 1 pole na rundę. Jeżeli dany oddział wchodzi na neutralne terytorium lub terytorium przeciwnika, na którym nie ma innego oddziału to pole staje się własnością danej nacji.
Potyczka:
Potyczka jest to bitwa, która odbywa się na serwerze w grze Dzikie Pola. Odbywa się ona na mapie, na której spotykają się obie armie. Spawn pierwszy jest zawsze dla nacji, która zajmuje w danym momencie aktualne pole bitwy. Organizacja rozpoczyna się od przyznania każdej drużynie takiej ilości złota jaką dana armia posiada. (Na początku jest to 200 złota). Każdy z zespołów wybiera ekwipunek i jest resetowany czas. Po zresetowaniu czasu rozpoczyna się JEDYNA runda, która trwa 4 minuty. Po tej rundzie zwycięzca zajmuje pole na którym odbywała się bitwa (lub obrania własną pozycję). Przegrana drużyna w przypadku obrony cofana jest na najbliższe pole własnej nacji, a w przypadku ataku zostaje na polu z którego wykonywała atak. Podczas potyczki oddział traci dane jednostki. Przykład:
Spotykają się 2 oddziały każdy z nich ma 10 piechurów. Potyczka odbywa się 4 vs 4. Jeżeli oddziały dogadają się na większą ilość i pozwala na to armia to nie ma problemu. Jeżeli drużyna A wygra, ale straci 2 graczy, a przeciwnik 4. To stan każdego z oddziału zmienia się odpowiednio dla drużyny A do 8, a drużyny B do 6.
Jeżeli dany oddział straci wszystkie jednostki jakie ma dostępne to traci również złoto jakie oddział miał przy sobie oraz jest on wycofywany i odradza się we własnej twierdzy.
Przykład:
Drużyna A ma oddział z 3 piechurami, a drużyna B ma oddział z 6 piechurami. Walka odbywa się na zasadzie 3 vs 4. Jeżeli Drużyna A przegrywa, ponieważ zostają wszyscy gracze zabici to drużyna B zdobywa dane pole oraz zabiera złoto należące do pokonanego oddziału.
Jeżeli oba oddziały podczas tury przesunęły się na własne pola tzn:
To potyczka odbywa się na terytorium tego zespołu, który później wysłał wiadomość do organizatora odnośnie ruchu w danej turze. Gra odbywa się na tych samych zasadach, z tą różnicą, że po zwycięstwie jeden z drużyn przesuwa się ona w to pole na które był wydany rozkaz, przeciwnik cofa się na najbliższe pole państwa lub w przypadku utraty całego oddziału do zamku.
Widoczność:
Każda z nacji będzie otrzymywać własną mapę z widocznością. To znaczy, że wysłana zostanie mapa z tym co dane oddziały nacji widzą. Każdy oddział oraz pole danej nacji ma umiejętność widzenia 1 pola od tego w którym się znajduje.
Oblężenie:
Wydaje mi się, że może być ciężko, aby doszło do takiej sytuacji w takim czasie, ale jeżeli tak będzie to oblężenie odbywa się w najbliższy weekend. (Tzn. Jeżeli do czwartku jest wydany rozkaz oblężenia to należy rozegrać oblężenie w najbliższy weekend). Czas oblężenia jeszcze do ustalenia. Ilość armii jest określana przez garnizon oraz oddziały w zamku. Atak może być wykonany przez kilka oddziałów. W obronie zostaje ustalony limit odrodzeni na gracza tak, aby wynosił tyle ile posiada garnizon. Ilość w ataku będzie liczona (najprawdopodobniej). Bronić może każdy członek danej nacji, a nie tylko oddziału. Minimalna ilość graczy to 10 vs 10. Jeżeli obie strony dogadają się na więcej to nie ma problemu, pod warunkiem, że ilość armii będzie wystarczająca.
Kary:
Za brak stawienia się na potyczkę oddział traci 4 jednostki. Aby potwierdzić swoją obecność należy podesłać dowód do organizatora lub oddanie bitwy przez przeciwnika.
Z racji tego, że jest to pierwsza tego typu zabawa chciałem zastrzec sobie, że w sprawie spornych sytuacji mogę podjąć ostateczną decyzję, jeżeli rozgrywka będzie wymagać zmian w zasadach to mogą one również zostać podjęte. Na ten moment potrzeba 12 zespołów. Zespoły zostaną przydzielone do danej nacji przez organizatorów, w taki sposób, aby zachować jakiś balans rozgrywki. Jeżeli ktoś wie, że nie będzie w stanie w miarę regularnie bawić się w tę zabawę to niech się nie zapisuje. Dlatego zachęcam do zapisywania się, a może będzie z tego ciekawa zabawa.
Organizatorzy: Sierzant, Tytus, Twiniu, Draco
Wszelkie informacje pytanie czy cokolwiek Was nurtuje związane z tym tematem należy pytać na steam czy też w tym poście.
Ostatnio edytowany przez Sierzant (2019-07-13 22:15:48)
Offline
Świetny pomysł. Mam nadzieję, że wszystko się uda i będzie w przyszłości więcej takich ciekawych eventów.
Offline
Nazwa oddziału: Armia Koronna (robocza) - zmienimy gdy będziemy znali frakcje
Gracze:
1. Miler41 (ID: 12657)
2. Mikilaudes (ID: 883664)
3. Noldor (ID: 1090546)
4. Miszczu (ID: 1648149)
5. Asidesar (ID: 1740628)
6. Kolczak (ID: 1885083)
Służyć w Armii Koronnej to zaszczyt i duma!
Offline
Name: Nice Plan MalkoC
Squad:
Diehard (800172)
Randy (1741426)
Reaptor (885118)
Dziki (4041167)
Lady_Artur (7904)
BOBO (459708)
~Sierzant Hahaha the best team name
Offline
Nazwa oddziału: Łowcy Jehowych
Zdzichu (ID: 8809)
StalkerJ (ID: 9335)
Longinus (ID: 886653)
Garfield (ID: 1692241)
Aela (ID: 1051113)
Jasiu (ID: 797026)
Offline
Nazwa oddziału: Krasnale na Sterydach
Zespół:
-VULT (ID: 4028747)
-Miko (ID: 1307368)
-FusilierPolonais (ID: 3931165)
-polaj (ID: 4075110)
-Mr.Herokris (ID: 3928675)
-Patryk_Bezdusznik (ID: 4090405)
Banner oddziału:
https://i.ibb.co/qpJRB5L/tdZOnem7.png
Offline
Nazwa Oddziału: Pułk Pancernych
Moontoor (ID: 1517329)
Qlpa (ID:1710430)
Krzysiu96 (ID:3932893)
Husarz222 (ID:
Lord_Alehandro (ID:
Muszkieter_Luk (ID:5562)
Nazwa Oddziału: Hajducy
Barthelemy (ID:
Orjon (ID:
Baltazar (ID:
Jarema (ID:
Ikowsky (ID:1723401)
Marynarz (ID:4020195)
Ostatnio edytowany przez Kapralex (2019-07-15 15:58:25)
Offline
Offline
Zapisy kończymy w czwartek o godzinie 19:00. Jeżeli będzie 9 zespołów zaczniemy zabawę na 3 nacje, a jak będzie mniej to zabawa się nie odbędzie.
Subscriptions are closed on Thursday at 19:00. If there are 9 teams we will start playing on 3 nations, and if there will be less then the fun will not take place.
Offline
Podlascy A:
Rejkuu (ID: 4017500)
Alex (ID: 1265724)
Sharik
Gilbert (ID: 889234)
Pro100wnik (ID: 1890937)
Merio (ID: 1858652)
Podlascy B
Wilku (ID: 1246949)
Mafuwe (ID: 1896397)
Gorn (ID: 4076104)
Kobrex (ID: 1226335/4084719)
Nico
"Wina Alexa"
Offline
Bractwo Rycerskie
Zalmas
VisteR
Frozen
SlayTina
Luke
Attar
Zastrzegam sobie prawo do drużyny.
“Świat się zmienia, słońce zachodzi, a wódka się kończy.”
― Andrzej Sapkowski, Ostatnie życzenie
"kasta pajaców"
Offline
Nazwa Oddziału: Pułk Pancernych
Moontoor (ID: 1517329)
Qlpa (ID:1710430)
Krzysiu96 (ID:3932893)
Husarz222 (ID:
Lord_Alehandro (ID:
Muszkieter_Luk (ID:5562)Nazwa Oddziału: Hajducy
Barthelemy (ID:
Orjon (ID:
Baltazar (ID:
Jarema (ID:
Ikowsky (ID:1723401)
Marynarz (ID:4020195)
Zaszła mała zmiana, Barthelemy został przetransferowany do Hajduków, a Lord_Alehandro wszedł za Majero.
Offline
Pospolite Ruszenie
- Tytus
- Sierzant
- Akford
- Cichoszek
- Lampas
- Tony
Offline
Nazwa oddziału: D.R.A.C.O (nazwa robocza )
- Draco
- Panda
- InFamous
- Bananek
- Szeki
- Zeus
Offline
Zaczynamy Zabawę!
Rzeczpospolita:
- Nice Plan Malkoc
- Pospolite Ruszenie
- Pułk Pancernych
Szwecja:
- Blood Ravens
- Podlascy A
- Podlascy B
Zaporoże:
- Armia Koronna
- D.R.A.C.O
- Hajducy
Moskwa:
- Łowcy Jehowych
- Bractwo Rycerskie
- Krasnale na sterydach
Każda nacja ma własną grupę do porozumiewania się i wysyłania rozkazów. Na początek proszę o wybór pól z których dana drużyna w nacji będzie startować (chodzi o własny kwadrat) oraz o wybranie lidera do wysyłania rozkazów.
Offline
Drużyna Łowców Jehowych wycofała się z turnieju. Dlatego poszukiwany jest zespół, który chce podjąć się wyzwania i dołączyć do zabawy oraz drużyny Moskiewskiej.
Team Łowcy Jehowych dropped out from the tournament. And we are looking for new team, which want to join to this funny game and play as Moscow nation!
Offline
Z racji tego, że walki rozpoczęły się na dobre, a każda z drużyn walczy o ziemie dla swojego narodu pozwolę sobie z około tygodniowym opóźnieniem wysyłać relację z tego co dzieje się w grze. Po 4 rundach mapa prezentowała się tak ja na poniższym zdjęciu. Dyplomacja oraz szpiegostwo już od pierwszych rund są ważnym elementem pomagającym w manewrowaniu po planszy. Do pierwszej potyczki doszło już w 4 rundzie, ale o szczegółach w następnej relacji!
ENG version
Offline
Kolejna część relacji z turnieju. Na zdjęciu poniżej mapa na dzień 25 lipca. Dominację nad mapą przejęło Wojsko Zaporoskie. Najbardziej waleczną nacją na ten moment to Księstwo Moskiewskie, które brało udział we wszystkich bitwach na całej mapie. 22 lipca odbyła się potyczka między zespołami Rzeczypospolitej oraz wyżej wspomnianego Księstwa Moskiewskiego, drużyna Nice Plan Malkoc zmierzyła się na wiosce nad rzeką z Łowcami Jehowych. Pokaźne zwycięstwo drużyny Rzeczypospolitej przyczyniło się do odejścia z turnieju drużyny Zdzicha. Dwa dni później kolejne walki o swoje włości stoczyło Księstwo Moskiewskie. Krasnale na Sterydach musiały uznać wyższość drużyny Pułk Pancernych co spowodowało utratę terenu, ale na innym froncie Bractwo Rycerskie zdeklasowało armię Królestwa Szwecji (Podlascy A). Na tym etapie gry Wojsko Zaporoskie unikało walki, czy ich strategia opłaci się w przyszłości? Czy drużyna Walkera zwycięży z Bractwem Rycerskim? O tym i o wielu innych rzeczach opiszę w następnym raporcie. Do zobaczenia za 3 dni!
ENG version
Offline
Mam problem z komputerem i nie mam dostępu do aktualizacji mapy, przepraszam, wznowimy zabawę tak szybko jak będzie to możliwe.
Offline
Strony: 1