Dzikie Pola

Nie jesteś zalogowany na forum.

Ogłoszenie

News4 News5
4 5

#1 2017-11-21 01:20:35

Alex
2114453
Skąd: Warszawa
Dołączył: 2017-11-02
Liczba postów: 275
Klan/Clan: Legia Podlaska
Windows 8Opera 47.0.2631.71

Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

Pierwsze zebranie rady miało miejsce dnia 20.11.2018, w godzinach 20:00-22:30. W zgromadzeniu uczestniczyli również przedstawiciele niektórych klanów. Dyskusja bywała momentami burzliwa, jednakże udało się ostatecznie osiągnąć konsensus we wszystkich omawianych sprawach. Ustalenia wynikające z zebrania prezentują się następująco.





*Oficjalna data startu ligi!*

- Od dnia 1.12.2017 rozegrane zostaną pierwsze mecze. Zarówno terminarz rozgrywek, jak i mapy oraz frakcje ogłoszone zostaną na tydzień przedtem. Zachęcam więc do śledzenia forum.

- Podczas trwania świąt Bożego narodzenia nastąpi tygodniowa przerwa. Rozgrywanie meczy podczas jej trwania będzie indywidualną kwestią wszystkich klanów, pozostawioną do ustalenia między sobą.






*Nowe zasady ligi*
Najważniejszy i niewątpliwie oczekiwany przez wszystkich punkt posiedzenia. Podczas zebrania omówione zostały wszystkie szczegóły dotyczące nowych zasad ligi na przyszły sezon. Jego wynik znaleźć można w Regulaminie, w zakładce "Liga". Główne punkty jakie uległy zmianie względem poprzedniego sezonu to:


- Dobór frakcji i map:
Począwszy od rozpoczęcia sezonu XVII, zarówno frakcje jak i pola bitew ustalane będą co kolejkę przez radę w drodze losowania. 


-Liczebność drużyn na polu bitwy:
Domyślna liczebność graczy na meczu wynosi 9 osób po każdej ze stron. Jeśli klan nie dysponuje tyloma zawodnikami, może rozegrać mecz w liczbie 8 osób, jednak klan przeciwny wciąż może wystawić pełną kadrę.
Na wypadek, gdyby jedna ze stron nie dysponowała zespołem w liczbie 9 czy nawet 8 osób, każdemu klanowi przysługuje możliwość trzykrotnego rozegrania meczu w liczbie niższej niż wymagane minimum. 


Nowe mapy:
W celu urozmaicenia rozgrywki i uczynienia jej bardziej spontaniczną i nieprzewidywalną, wprowadzone zostają DODATKOWO nowe mapy. Stare pola bitew pozostają oczywiście grywalne. 


Modyfikacja flag:
Na serwery ligowe wprowadza się modyfikację blokującą możliwość pojawienia się flagi dwa razy z rzędu w tym samym miejscu. 


Sędziowie:
Zgodnie z nowymi ustaleniami, każdy klan który rozegrał w swojej historii przynajmniej jeden sezon, zobowiązany jest do wytypowania spośród siebie od 1 do 3 sędziów.










2132538

"Wina Alexa" [sred])

Offline

#2 2019-07-04 00:40:49

Sierzant
2114453
Dołączył: 2018-02-05
Liczba postów: 181
Klan/Clan: Rokoszanie
WindowsChrome 64.0.3282.140

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

Zebranie rady (15.12.2017)

Informacje nt. zebrania




Sugerując się nieco wnioskami nasuwającymi mi się po ostatnim zebraniu, chciałbym zamieścić tutaj ogólne informacje na temat planowanego na piątek zebrania.




Otóż, na zebranie zaproszony jest oczywiście każdy lider bądź wyznaczony przez niego przedstawiciel klanu. Nie planujemy żadnych rewolucyjnych zmian, zebranie będzie miało tutaj raczej charakter opiniotwórczy. Po dwóch kolejkach pojawiło się kilka kwestii, które wymagają doprecyzowania, ewentualne zmiany jednak będą miały charakter kosmetyczny. Jako, że zbliża się trzecia kolejka a po niej przerwa świąteczna, uznaliśmy że będzie to przy okazji dobry moment na pewne podsumowania i wysłuchanie tego, co każdy ma do powiedzenia.

PS. W związku z wylosowaniem jednej z mniej lubianych map podejmiemy też decyzję o ewentualnej wymianie tejże na jedną z nowych map oczekujących na dodanie (Arabskie Miasto).

Draco napisał/a:

Pytanko, bo w zasadach nie mogłem tego znaleźć.
Czy zasada odczekania jednego meczu po dołączeniu do innego klanu wciąż obowiązuje?

Tytus napisał/a:

Tak, jak przechodzi z jednego klanu do drugiego.

Alex

Offline

#3 2019-07-04 00:44:33

Sierzant
2114453
Dołączył: 2018-02-05
Liczba postów: 181
Klan/Clan: Rokoszanie
WindowsChrome 64.0.3282.140

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

The Report from Council - 26.02/02.03.2017

Ukryta wiadomość

Celem zorganizowania Zebrania Ligi było omówienie wysuniętych inicjatyw na sezon XVIII. Zebranie zostało podzielone na dwie sesje, które razem wyniosły czas liczący około 6 godzin.
Pierwsze Zebranie Ligi odbyło się 26 lutego. W czasie Zebrania podjęto dyskusje na temat:
Nowego Regulaminu Ligi, struktury wynagradzania graczy, systemu mistrzowskiego, wybierania map oraz Chanatu Krymskiego.


26.02
1.Regulamin Ligi autorstwa Strzelca został zatwierdzony po naniesieniu poprawek w określonych paragrafach. Nowy Regulamin w porównaniu z wcześniejszą jego wersją nie zawierał wielu odniesień, w związku z czym niektóre kwestie uregulowano podczas obrady. Regulamin na przyszły sezon został wzbogacony o dwukrotność treści od poprzedniego.
2.Nowa struktura wynagradzania graczy autorstwa Sierżanta we współpracy z Twiniem zostanie poddana sprawdzeniu w praktyce. Poprzez system wynagradzania dążono do poprawy balansu meczy oficjalnych. Początkowe złoto dla obydwu klanów wynosi 1500 talarów, następnie gracz zyskuje 40% wynagrodzenia za rundę, natomiast gdy zabije osobę z przeciwnej drużyny otrzyma 120% wynagrodzenia za walkę (dodatkowe złoto przydzielane jest w zależności od wartości wyposażenia zabitego gracza.) System zakłada, że w przypadku zabójstwa co najmniej 10 graczy można uzbierać ekwipunek o wartości szacującej 4700 talarów na ostatnią rundę. W porównaniu z wcześniejszym systemem, przyszły pozwala w bardziej precyzyjny sposób uzależnić grę na podejmowanie działań. Warto także zwrócić uwagę, że wyróżniający się na polu bitwy gracze będą w stanie zyskać niemałą fortunę lecz jeśli ich styl gry okaże się nieostrożny stracą wiele w dość szybkim czasie. Przedstawiony zabieg miałby zapobiec tzw. przesądzeniu rund po pierwszych udanych walkach u drużyny przeciwnej.
3.Został wprowadzony system mistrzowski według pomysłu Alexa. System mistrzowski objawiałby się kontynuacją rozgrywek dla czterech pierwszych klanów tuż po zakończeniu standardowej fazy ligowej. Cztery klany widniejące u góry w tabeli zostaną zobowiązane do rozegrania meczy rozstrzygających, w których wynik meczu oraz bilans punktowy standardowej kolejki pełniłby rolę w wyłonieniu zwycięzcy Sezonu XVIII. Spodziewamy się wykorzystania nadzwyczajnych taktyk oraz trzymających w napięciu rozgrywek u każdego z klanów.
4.System odrzucania map został usunięty. Nie dokończono dyskusji, czy klan mógłby raz lub dwa razy wybrać dowolną mapę na sezon. Reszta map oraz frakcje zostałaby wytypowane drogą losowania. Stwierdzono także, że niektóre mapy są mniej grywalne chociażby z powodu rozstawienia ich flag, dlatego podjęto próbę zapobiegnięcia temu zjawisku. Dzięki czemu możemy wykorzystać potencjał odrzuconych map, które stworzono przez Autorów gry z myślą o nas.
5.Frakcja Chanat Krymski zostanie poddana sprawdzeniu w praktyce jak również nowy system wynagradzania. Rozgrywane mecze miałyby mieć charakter tzw. pickupa, który zgromadzi chętnych graczy do przyjaznej rywalizacji. Wstępnymi terminami meczy była środa oraz piątek. Głównym zamysłem meczu było skonfrontowanie Chanatu Krymskiego na płaszczyźnie z innymi frakcjami oraz porównanie zmian w wyposażeniu graczy z dotychczasowym, w czasie przebiegu meczu.


Celem ponownego zebrania się było zatwierdzenie kwestii, na które nie starczyło czasu lub wymagany był odstęp czasowy. Kluczową kwestią było także poruszenie tematu rozmieszczenia flag czy miejsc odrodzeń na poszczególnych mapach.


02.03
1.Frakcja Chanat Krymski została zatwierdzona. Po rozegraniu 2 meczy na przyszłych zasadach ligowych stwierdzono, że Chanat Krymski jest na podobnym poziomie co pozostałe frakcje, czyli styl gry oraz indywidualne umiejętności będą w stanie wpłynąć na wynik. Chanat Krymski w oparciu o nowe reguły nie stanowi potęgi. Refleksje po obu meczach wykazały, że Chanat może mieć problemy na zamkniętych mapach, natomiast przy mapach otwartych zaleca się zachować ostrożność. Frakcja ta, dzięki osobliwemu dla siebie ekwipunkowi daje duże pole do manewru na płaszczyźnie taktycznej, jednakowoż wymaga przystosowania pod jej specyfikę w warunkach meczowych. Ważne jest, aby wszyscy gracze przeżyli do czasu pojawienia się flag, ponieważ każda jednostka jest istotna w formacji ze szczególnym uwzględnieniem kawalerii. Chanat Krymski posiada także swój oddzielny system limitów jednostek, który brzmi następująco:
Maksymalna ilość piechoty tatarskiej to 2/3 całego teamu, kawalerzyści tak samo jak w innych frakcjach 50%, wyjątkiem jest łucznik konny, których może być maksymalnie 50% z dozwolonej ilości kawalerii. Przykładem tego na 9 graczy jest maksymalna ilość piechoty 6 graczy, maksymalna ilość kawalerii to 50% czyli 4 jednostki w tym maksymalnie 50% łuczników konnych czyli 2 jednostki. Przykładowe konfiguracje 5 piechurów 2 łuczników konnych 2 ułanów, drugi przykład 5 piechurów, 4 ułanów, trzeci przykład 6 piechurów 2 łuczników konnych, 1 ułan.

2r45zqb.gif

2.System wynagradzania został zatwierdzony. W sezonie XVIII początkowe złoto wynosi 1500 talarów, 40% za przeżycie rundy oraz 120% za walkę, czyli zabicie gracza z przeciwnej drużyny.
3.Konfiguracja rozmieszczenia flag autorstwa Tytusa we współpracy z Pseudo pomoże w zauważalny sposób zbalansować całą rozgrywkę na poszczególnych mapach. Dzięki temu systemowi wygranie rundy nie będzie decydowało zazwyczaj na podstawie zajmowanych w ukryciu miejsc przy flagach u jednej z drużyn. Zmiana rozmieszczenia flag według kolejności omawiania jest następująca:
Leśna droga doznała zmiany w ulokowaniu flagi, która była położona przy namiotach, gdzie jedna z drużyn która rozpoczynała posiadała bezpośredni dostęp do niej. Flaga została przeniesiona na zewnętrzną stronę mostu. Centralne ustawienie flagi nakłania obydwie drużyny do zdobycia flagi w bezpośrednim starciu. Poprzednie miejsce flagi pozwalało w dość szybkim czasie drużynie rozpoczynającej zająć dogodne pozycje, dodatkowo flaga była podnoszona automatycznie. Czasami występował błąd gry, który skutkował tym, że flaga została podniesiona mimo że powinna być na utrzymanie. Przyznawano wygraną rundy minutę lub paręnaście sekund przed zakończeniem rundy.

29d8co7.jpg
Okopy przeszły generalne zmiany. Na Okopach występowało wiele elementów przez które można było przenikać oraz wykorzystać je za kryjówkę czy jako szybszy środek podróży. Obecnie wszystkie tekstury stały się stałymi elementami. Oprócz zmiany detali zmieniono miejsca odrodzeń, gdzie jedna drużyna rozpoczyna za górką w lesie a druga na otwartej polanie. Na otwartej polanie dodano parę nowych atrybutów obronnych oraz przejście dla drugiej drużyny na miejsce odrodzenia pierwszej. Zabieg zmiany miejsc odrodzeń w logiczny sposób stanowi balans dystansu przejścia dla niezmienionego schematu rozmieszczenia flag.
x259hy.jpg
Stary zamek jest jedną z mniej popularniejszych map. Zmianom w rozstawieniu uległy dwie flagi. Pierwsza flaga zmieniła miejsce z wioski na pole ze snopami siana, natomiast druga flaga została ulokowana w centrum mapy, czyli na dodanym tzw. brodzie w rzece. Nowe rozłożenie flag na tej mapie sprawi, że walka stanie się jeszcze bardziej dynamiczna i bezpośrednia.
10r3h5f.jpg
Tatarskie miasto posiadało losowe rozmieszczenie flag. Flagi nie posiadały wyznacznika akcji, który odpowiada za przydzielanie flag i nie tylko. Przeniesiono flagę, która pojawiała się za górą na centrum miasta, aby każdy zespół był w stanie ją podnieść. Wcześniej w większości sytuacji kawalerzyści mogli bez podjęcia trudu przejąć flagę zanim druga drużyna zdołała pojawić się.
2dul5ww.jpg
Ufortyfikowane miasto doświadczyło zmian w obu flagach. Jedna z flag występowała na środku, gdzie była umieszczona w częściowo zabudowanym miejscu. Miejsce to pozwalało drużynie rozpoczynającej od wioski zająć dogodne pozycje na górce albo ukryć się przy fladze. Niektórzy gracze potrafili utknąć w kącie przy fladze co też wpływało na osłabienie u jednej z drużyn. Obecne miejsce flagi znajduje się w pobliżu starego miejsca pomiędzy polem z płotem a ścianą u jednego z domku. Dzięki temu każda drużyna posiada zapewnioną oraz wyrównaną osłonę. Drugim miejscem, które wymagało zmiany była flaga przed miejscem odrodzenia u jednej z drużyn. Flaga zapewniała znaczącą przewagę drużynie, która pozwalała momentalnie zająć ją i wygrać na czas. Nowa flaga usytuowana jest na prawo od miejsca poprzedniej flagi, w lesie. Rozmieszczenie flagi stało się otwarte dla obydwu drużyn i jednocześnie pozwoli wyrównać czas dotarcia do niej.
20qhzcj.jpg


Spotkanie zalicza się do jednych ze szczególnych, ponieważ wprowadziło wiele zmian. Cechowało się ono dużym zaangażowaniem ze strony wszystkich uczestników i wysokim poziomem merytorycznym. Dziękuję za uwagę. Autor sprawozdania - Strzelec.

34rafjo.jpg

English version below:

Ukryta wiadomość

The purpose of organizing the meeting of the League was an overview of proposed initiatives on the 18TH season. The first meeting of the League was held on February 26. Main purpose of our meeting was discussion about new season of our gameplay. We debate in two sessions. In total we debate 6 hours. We discuss about:
New rules, new settings of gold in game, championship round, selection of maps and Crimean Khanate.


26.02
1.The League Statue created by Strzelec are confirmed as current and only one. The new Rules, compared with the earlier version did not contain many references and therefore some issues were settled during deliberations.
2.The new structure of the remuneration of players by Sierżant in cooperation with Twiniu will be checked in practice. Through the system of remuneration have sought to improve the balance games official. The initial gold for both clans is 1500, then the player gains 40% of the salary for the round, but when you kill someone from the opposing team will get 120% of the salary for the fight (extra gold is allocated depending on the value of the equipment killed the player.) The system is created, that if a player survive all 4 rounds and kill 10 players he can buy maximum equipment to 4700 gold. Players can lose much money if they will not play carefully. This new set up is more restricted in losing gold. You should pay attention with taking actions and play with consideration. With this new set up we are trying to avoid situations when the first two rounds gives great advantage of equipment.
3.The master system was introduced by Alex. System master to reveal for Redemptorists to the continuation of the League for the first four clans shortly after the end of the standard League phase. So after all matches in season, first 4 clans will play in championship round. They will play cw between them. Points from this matches will be added to actual points gather after normal round.
4.Reject system map was removed. There was discussion of whether the clan could once or twice to choose any map for the season. The rest of the maps and factions would be selected by the drawing of lots. It was also found that some of the maps are less playable even if due to the arrangement of their flags, so an attempt was made to prevent this phenomenon. So we can exploit the potential of the rejected map, which was created by the authors of the game for us.
5.Crimean Khanate will be tested in a friendly match of volunteers. Also we will test Khanate with a new system of gold. We will test this on Wednesday and Friday. Main purpose of this match will be confrontation Khanate with other factions and find out what equipment can player buy in match.


The second meeting's aim was to confirm the cases, which were discussed earlier but not finished due to lack of time or that time break was neccesary. The key thing was to talk about flagspawns or respawns on particular maps.


02.03
1.The Crimean Khanate faction became finally confirmed. After playing two matches on next season's rules it was said, that Crimea is on the same level as other factions, so style of playing and individual abilities are able to influence on game result. Crimea Khanate, basing on new regulations is clearly not invincible. Having played two matches with this faction we came to conclusion, that it's hardly coping with closed maps, and in case of playing on the open ones it's recommended to stay careful, becouse every unit matters. Specially the horsemen. The truth is that everything depends on particular style of playing this faction, with new regulations with are:
The maximum number of Tatar 2/3 this infantry the entire team, Cavalrymen in the same way as in other fractions of 50%, the exception is Archer mounted, which can be up to 50% of the allowed amount of cavalry. An example of this is the maximum amount of players 9 infantry 6 players, the maximum amount of cavalry is 50% i.e. 4 units in the up to 50% of horse archers or 2 units. Example configurations 5 infantrymen 2 horse archers 2 Cavalry, the second example 5 infantrymen, 4 Cavalry, a third example 6 infantry 2 horse archers, 1 Ulan.

2r45zqb.gif

2.The rewarding system has been confirmed. In season XVIII starting gold is 1500, there is 40% for surviving a round and 120% for winning the fight, it means killing the enemy player.
3.The system arrangement of flags by Tytus in cooperation with Pseudo will help in a noticeable way to balance the entire game on the individual maps. With this system of winning the round will not be decided by usually based on occupied in secret places with flags on one of the teams. Change the placement of the flags according to the order of discussion is as follows:
Forest road she suffered a change in location flag, which was located at the tents, where one of the teams that started had direct access to it. The flag was moved to the outside of the bridge. The Central setting urges both teams to get flags in direct confrontation. Place the flags allowed in a fairly short time team starting to take good positions, in addition, the flag was raised automatically. Sometimes the error of the game, which resulted in the fact that the flag was raised even though it should be. Granted winning a round a minute or a dozen or so seconds before the end of the round.

29d8co7.jpg
The Trenches has been modyfied in more general way. There were some bugs in some stuff which were penetrable, now it has changed to constant ones. Also the respanws have been moved, first - behind the mountains, close to the forest, and the second - on the space in the other end of the map, just across the first one. Those changes are a logical way to balance the gameplay and distance to flags for both teams.
x259hy.jpg
The Old Castle is one of the least popular maps. Two flagspawns have been modyfied there. The flag on the bridge, in the right side of ruins was moved back to the straw field. The second one were moved from that space next to village to the other straw field, across the bridge. The last flag spawns now in the center map area, so in the new way to cross a river - a ford. In this case, all the flagspawns are to make combat more dynamical.
10r3h5f.jpg
Tatar town had a random arrangement of flags. The flags were not the determinant of an action, that is responsible for assigning flags, and more. Moved the flag that appears for the top on the center of the city, to each team was able to pick it up. Previously, in most situations, the Cavalrymen without taking the trouble to take the flag before the other team has been able to appear.
2dul5ww.jpg
Fortified town have experienced changes in both flags. First of them, the one on the middle was in partly built-up area and has been moved just a little, between one of the building and the fence seperating the field. That makes every team to have same cover. Second place which needed a change was the flagspawn behind one respawn. The new place for it is in the forest, in the part of map which were out of use previously. The new flagspawn is in the open space, where every team has similar amount of time to reach it.
20qhzcj.jpg


The meeting included some of the special, because it introduced a lot of changes. Had it committed on the part of all participants and the high level of the merits. Thank you for your attention. The author of the report - Strzelec.

34rafjo.jpg

The translation were made by Tytus and Draco.

Searg_Kowal napisał/a:

Good job! (nawet nie wiecie jak sie ciesze, ze nie musze tego dzisiaj tlumaczyc xD)

Strzelec napisał/a:

[dblpt])

Zdzichu napisał/a:

Zmiany fatalne, kompletnie nie rozumiem mieszania we flagach i zmieniania map, cały urok tej gry przez takie sztuczne balansowanie idzie się...  Mam nadzieję, że po sezonie dojdziecie do podobnych wniosków.
Najbardziej boli mnie majstrowanie w okopach, aż łezka poleciała.
#FREEOkopy

Strzelec

Offline

#4 2019-07-04 00:45:47

Sierzant
2114453
Dołączył: 2018-02-05
Liczba postów: 181
Klan/Clan: Rokoszanie
WindowsChrome 64.0.3282.140

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

The Report from Council - 18.09.18 [POL/ENG]


Postanowienia na Sezon XIX


- Sezon XIX zostanie rozegrany w formule dwóch dywizji. Za zgodą przedstawicieli klanów, Radni rozmieścili zespoły w danych dywizjach. Wprowadzono rundy rewanżowe, jak i również terminarz dla poszczególnych dywizji: Terminarz: Dywizja A, Terminarz: Dywizja B.

- W przypadku końcowych wyników, runda zasadnicza będzie mieć decydujące znaczenie. Drużyny, które zajmą odpowiednio miejsce: 1 i 2 w dywizji B otrzymają możliwość rozegrania meczu o awans do dywizji A z zespołami, które zajęły 5 oraz 6 miejsce. (6A vs 1B 5A vs 2B).

- Każdy zespół może wybrać tylko jeden raz daną mapę na sezon (wyselekcjonowane zostaną podane w spisie). Rada zamieszcza obowiązującą na meczach oficjalnych paczkę map, na serwery: Mapy ligowe.

- Obniżono minimalny próg graczy do 6, w celu do rozegrania meczu ligowego. Minimalny limit jednostek rozpoczyna się od 9 graczy i jedynie zmienia się on przy większej ilości zawodników.

- Zmieniono regułę numer 1, rozdział V - czas na ustalenie terminu gry upływa w czwartki. W przypadku braku porozumienia się pomiędzy dwiema stronami, Radni wyznaczają ostateczną datę.

- Zmieniono zasadę numer 17 z rozdziału V - zabrania się gry przeciwko temu samemu klanowi oraz nie ma możliwości powrotu do niego w czasie trwania sezonu.

- Naniesiono karę -3 punktów za walkower (jest ona również przyznawana za dobrowolne lub umyślne oddanie rund przeciwnej stronie).

- Przedstawiciele klanów są zobowiązani podać ID graczy, którzy biorą udział w oficjalnych rozgrywkach. Obowiązującą datą jest 21.09.2018r., godzina 16:00. Każdy nowy zawodnik po minionym czasie, zostanie zaakceptowany/odrzucony przez Radę niezależną drogą zgłaszania się w wyznaczonym temacie. Znajdujący się na liście gracze, którzy uzyskają pozwolenie na grę w sezonie XIX zostaną uwidocznieni w wyróżnionym załączniku: Lista graczy.

- Gracze, którzy zmienią swój klan w trakcie przebiegu sezonu będą mogli zagrać dopiero po weryfikacji przez Radę. Na dniach zostanie utworzona lista, która pozwoli ogłaszać nadchodzące zmiany w składach. Radni będą akceptować bądź odrzucać wnioski co dwa tygodnie (dokładniejsze terminy pojawią się wkrótce). Temat z listą zawodników ligowych zostanie zaktualizowany poprzez archiwizację przestarzałych danych, a także przez kolejne tzw. transferowe okienko.

- Wprowadzono obowiązek sędziego w czasie meczów (w zależności od osiągalności). Jeżeli zabraknie arbitra, należy obowiązkowo załączyć zdjęcia wraz z wynikami map oraz ID do tematu z rozegranym meczem. W przeciwnym wypadku nastąpią walkowery.

- Zaplanowano poprowadzenie statystyk wśród wszystkich graczy z zespołów. Główną myślą będzie potraktowanie tego za ciekawostkę oraz wyróżnienie graczy dzięki wykorzystaniu zdjęć z poszczególnych meczów: Statystyki: Sezon XIX.

- Powstała grupa sędziowska, w której arbitrzy mogą zgłaszać się do sędziowania meczów. Zalecane jest zapoznanie się z tematami dla stron walczących, w celu skontrolowania czy sędzia zjawi się na meczu bądź też nie. Jeżeli zabraknie sędziego, zawsze można skorzystać z alternatywy, czyli czatu grupowego dla przedstawicieli klanów oraz arbitrów: Grupa sędziowska, Czat grupowy.

- W ramach podsumowania sezonu XVIII powstały statystyki stricte natury sędziowskiej zawierające informacje o posędziowanych bądź nieposędziowanych meczach oraz ukazujące dotychczasową pracę sędziów oficjalnych, jak i nieoficjalnych:
Ogólne statystyki, Szczegółowe statystyki, Aktywność sędziów. Dodatkowo, zostało zamieszczone tłumaczenie statystyk w spoilerze:

Ukryta wiadomość

Sezon XVIII --> Season XVIII
Dywizja A/B --> Division A/B
Kolejka 1-9/1-3 --> the first, second turn etc.
Runda Mistrzowska --> Champions Round
Niesędziowane mecze --> matches without a judge

English version

Ukryta wiadomość

-Season XIX is going to be played in a system of two divisions. By the agreement of clan leaders, council members have set teams in specific divisions. Rematches were introduced along with timeline for each division:
Timetable: Division A, Timetable: Division B.

-In case of final scores the main round is going to have the same (main) meaning. Teams on 1st and 2nd position in B
division will be given an opportunity to be promoted to A division by playing a match against 5th and 6th A division teams.
(6A vs 1B 5A vs 2B).
-Each team can only choose a specific map once per season (selected ones will be linked in the list). Council inserts
official maps list to install on servers here:
League maps.

-Minimal players amount per team has been decreased to 6 for all matches to be playes. Minimal unit limits start at 9
and it only changes with increasing amount of players.
-Rule no.1 of chapter V has been changed. Time for setting matches ends at Thursdays. In case of lack of understanding
between both sides final desicion of match date is made by council.
-Rule no.17 of chapter V has been changed - It is now forbidden for player to play against his previous clan that he left
during the season. It is also not allowed to come back to clan during the season.
-From now on there is a penalty of -3 points for giving up matches. It also applies for leaving during a match.
-Clan commanders are obligated to share participating players' ID. Deadline is 21st of September 16:00. Each new player
after this time has to be accepted/rejected by League Council by the independent way of voting in specific topic. Listed
players allowed to play in Season XIX will be visualized in specific topic here:
Players list.

-Players that change their clans during the season will be allowed to play after council verification. In a few days we will make
a special list that is going to allow to share incoming changes in rosters. Council members will be accepting/rejecting
them each two weeks. Topic with players list is going to be updates by archivizing old data and also by so called transfer
window.
-From now on there always has to be a referee on match (depending on reachability). If it's not possible to get one at the
time, responsibility of leaders is to deliver screens with players' ID and map scores.
-Plan is on to introduce statistics among players. The main thought is to take it as a sort of a mini-game and rewarding a
players for their personal achievements using screens of matches:
Stats: Season XIX.

-From now on there is a fuctioning referees group in which referees can report to oversee a matches. We recomeend to get
both sides to always get touch with it to know if ref is going to appear on time or not. If not then You can always
use an alternative option which is a Steam group chat for clans leaders and referees:
Judges chat, Group chat.
-As a part of a summary of Season XVIII special statistics of referee nature has been created containing data about overseen
or non-overseen matches showing previous refs work: General stats, Detail stats, Activity of referees.
Additionally, special translation of statistics has
been made in this spoiler:

Ukryta wiadomość

Sezon XVIII --> Season XVIII
Dywizja A/B --> Division A/B
Kolejka 1-9/1-3 --> the first, second turn etc.
Runda Mistrzowska --> Champions Round
Niesędziowane mecze --> matches without a judge

Sierzant

Offline

#5 2019-07-04 00:46:55

Sierzant
2114453
Dołączył: 2018-02-05
Liczba postów: 181
Klan/Clan: Rokoszanie
WindowsChrome 64.0.3282.140

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

The Report from Council - 08.10.18 [POL/ENG]

8 października odbyło się Zebranie Rady wraz Moderatorami. W trakcie przebiegu spotkania, ustalono następujący szereg zmian:

*

1.W związku z obustronną zgodą klanów, mecz DSSCKWA vs EoA zostanie powtórzony od początku wraz z uzgodnieniem terminu przez przedstawicieli obu klanów i potwierdzeniem przez radę.
Przywódcom klanowym przysługuje prawo zgłoszenia nieufności wobec decyzji arbitra przeprowadzającego dany mecz radzie. - Zapis z Regulaminu 3.0, rozdział: Arbitraż.

*

2.Reguła zezwalająca na grę niezatwierdzonym poprzez transfer graczom zostaje unieważniona. Zasada funkcjonowała do drugiej kolejki i objawiała się zgodą na grę niewpisanych zawodników w transferze, która musiała zostać zaaprobowana przez przedstawicieli klanów oraz sędziego. Od tej pory, obowiązkiem liderów bądź reprezentantów klanów jest zamieszczanie nicków graczy z podanym ID.

*

3.Postanowiono, aby sędziowie, ewentualnie wyznaczone osoby otrzymały możliwość wcześniejszego sprawdzania ID przed rozpoczęciem meczu. Należy podkreślić, że liderzy mogą nie zgodzić się na tę możliwość, jednakowoż w przypadku wykrycia jakichkolwiek niepoprawności sędzia/wybrana osoba ma prawo zażądać opuszczenia delikwenta z rozgrywki. Sędzia lub reprezentant nie może ustanawiać restrykcji dla nieuwierzytelnionych zawodników w trakcie przebiegu meczu.

*

4.Sędziowie bądź przedstawiciele klanów zobowiązani są zawiadamiać o podejmowanych na meczu krokach, czyt. ,,runda na respawn", ,,restart", ,,restart and live" i ,,live". Każdy sędzia posiada odmienny styl prowadzenia rozgrywek, dlatego oficjalne klany proszone są o zwracanie szczególnej uwagi na słowa wypowiadane w czasie trwania meczu. System kar jest przewidziany dla sędziów, jak również dla reprezentantów, którzy nie dokonali prawidłowej procedury rozpoczęcia gry. Wyjątek od reguły stanowi obopólnie przyjęty tryb przeprowadzenia startu rozgrywki.

*

5.Regulamin 3.0 przed zatwierdzeniem przez radę, zostanie opublikowany prawdopodobnie w obecnym bądź przyszłym tygodniu. W skład kodeksu wchodzą nowe regulacje, które w większości zostały wyszczególnione w poprzednich sprawozdaniach. Generalną zmianą jest stylistyka oraz nacisk na czytelny odbiór.

*

English subtitles:

Ukryta wiadomość

October 8, held a Meeting of the Council with the Moderators. During the meeting, it was agreed following a number of changes:

*

1.In connection with the mutual consent of the clans, the match DSSCKWA vs EoA will be repeated from the beginning with the understanding of the term by representatives of both clans with a confirmation of the Council.
Clan Leaders have the right filing censure against the decision of the arbitrator hearing the specified match. - A record of The Statue 3.0, chapter: Arbitration.

*

2.A rule to allow game unapproved through the transfer of players is canceled. The principle has operated to another queue and appear to agree to play by untyped players on the transfer, if it would be approved by representatives of clans and the judge. From now on, the duty of the leaders or representatives of clans is posting the nicknames of players with the given ID.

*

3.It was decided that judges, possibly designated persons were given the opportunity to prior check ID before the game. It should be noted that the leaders might not agree on this possibility, however, in the case of detection of any incorrectness the judge/the person has the right to request leave the culprit. The judge or representative cannot establish restrictions for unauthenticated players during the match.

*

4.Judges or representatives of the clans must give a notice of the match taken steps, read:"a round for respawn", "restart", "restart and live" and "live". Each judge has a different style of play, which is why the official clans are requested to give particular attention to words spoken during the match. The system of penalties is foreseen for judges, as well as for representatives who do not have the correct procedure to start the game. An exception to the rule is a mutually accepted mode of carrying out the start of the game.

*

5.The Statue 3.0 before approving by the Council, will be published probably in the current or next week. Part of the code consists of new regulations, most of which have been detailed in previous reports. General change is the stylistics and emphasis on clear reception.

Strzelec

Offline

#6 2019-07-04 00:47:53

Sierzant
2114453
Dołączył: 2018-02-05
Liczba postów: 181
Klan/Clan: Rokoszanie
WindowsChrome 64.0.3282.140

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

The Report from Council - 5.01.19 [POL/ENG]


5 stycznia, tj. sobota, odbyła się Rada Ligi, podczas której postanowiono:
Regulamin 3.0
Powstał nowy Regulamin autorstwa Strzelca.
Poddano zmianie regułę numer 7, rozdziału V: Limit jednostek drużyny we frakcji Chanat Krymski wynosi maksymalnie 2/3 piechoty tatarskiej, 50% lansjerów oraz 25% łuczników konnych.

'

System oceniania drużyn
Wraz z rozpoczęciem XX Sezonu Ligi Dzikich Pół, wprowadzono system tzw. prestiżu klanu autorstwa Alexa, który określa indywidualne predyspozycje klanu w zakresie stabilności, osiągnięć oraz obecnej formy. System zostanie ukazany w dziale Galeria klanów.

'

Wolny transfer
Do czasu trwania pierwszej kolejki (21 stycznia), wszelkie transfery nie posiadają ograniczenia czasowego.

'

Nabór na sędziego
Osoby zainteresowane proszone są o kontakt z Przedstawicielem Arbitrażu.

Fortuna

Offline

#7 2019-07-04 00:48:29

Sierzant
2114453
Dołączył: 2018-02-05
Liczba postów: 181
Klan/Clan: Rokoszanie
WindowsChrome 64.0.3282.140

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

The Report from Council - 5.02.19 [POL/ENG]

POLISH

1. Z powodu odejścia dwóch klanów z ligi, terminarz zostanie zmieniony począwszy od piątej rundy.
Nowy terminarz zostanie podany w piątek 8.02.2019
2. Postronne osoby chcące oglądać mecz powinny uzyskać zgodę obu klanów oraz sędziego przed rozpoczęciem meczu



ENGLISH

1. Due to two clans leaving league, the timetable will be changed, starting from the fifth round.
New timetable will be delivered 8.02.2019.
2. Uninvolved  players wanting to watch league match should gain consent of both playing clans and referee before the match begins

Twiniu

Offline

#8 2019-07-04 00:52:28

Sierzant
2114453
Dołączył: 2018-02-05
Liczba postów: 181
Klan/Clan: Rokoszanie
WindowsChrome 64.0.3282.140

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

The Report from Council - 22.03.19 [POL/ENG]


Sprawozdanie z przedsezonowego posiedzenia rady ligi







Data: 22.03.2019

Charakter: Posiedzenie powszechne (administracja + liderzy), ostateczne posiedzenie rady przed nowym sezonem ligowym. 




Ogólny przebieg


Rozpoczęte w umówionym terminie spotkanie trwało około 1,5h. Frekwencja była relatywnie nieduża, jednak całość przebiegała bardzo sprawnie. Główną oś dyskusji stanowiło dostosowanie kształtu nowych rozgrywek do aktualnych realiów. Poruszono także kilka tematów pobocznych, takich jak kwestia nowych map. Wszystkie podniesione sprawy zostały ostatecznie rozwiązane. Zmiany względem sezonu XX przedstawiają się w sposób podany poniżej. 




Postanowienia




1. Rozpoczęcie sezonu XXI ustalone zostało na dzień 5.04.2019


2.1. Wraz z rozpoczęciem kolejnego sezonu zmienia się konwencja rozgrywek. Ustalono, iż będą one odbywały się w trybie turniejowym. Przyjęto podział na dwie fazy - ligową i pucharową.


2.2. Faza ligowa odbywać się będzie w trybie pick-up. Co każdą kolejkę klany będą wybierały sobie rywali na dany tydzień. Pierwszeństwo wyboru będzie przysługiwało klanowi z niższą pozycją w aktualnej tabeli. Wyłączone z prawa wyboru będą zespoły mające zaległe mecze oraz - rzecz jasna - klany wcześniej wybrane. Faza ligowa przewidziana jest na 7 kolejek. 


2.3. Faza pucharowa odbywać się będzie w standardowej formie przewidywanej na rozgrywki tego typu. Kwalifikowało się do niej będzie 8 najlepszych zespołów części ligowej. Pozycje startowe w drabince pucharowej określane będą na podstawie zajętych pozycji w pierwszej fazie rozgrywek (1 vs 8, 2 vs 7, 3 vs 6, 4 vs 5) . Każda runda rozgrywana będzie w formie jednego meczu. Zespoły wyeliminowane na danym poziomie rozgrywkowym będą grały między sobą o ostateczne miejsce w sezonie (półfinaliści zagrają o 3 itd.).


2.3.1. Remis w fazie pucharowej oznacza dogrywkę polegającą na rozgrywaniu kolejnych map dobieranych drogą losową. Na każdą z map przypadają dwie rundy, a grane na nich frakcje również określa losowanie. Zwycięstwo osiąga zespół, który jako pierwszy zdołał wygrać obie rundy na jednej mapie. 



2.4. Bilans wybranych map ulega wyzerowaniu po fazie ligowej.


2.5. Ustalanie granych w fazie pucharowej map nie ulega zmianie względem formy standardowej, jednak każdemu klanowi przysługuje prawo zablokowania zespołowi przeciwnemu jednej mapy z puli map dostępnych do wyboru.



--------------------------------------------------------------------------------------





Preseason's council meeting report


Date: 22.03.2019
Nature: Common meeting (administration + leadership), final meeting before new league season start.


General course:

The meeting started as it was preplanned, and lasted 1,5h. The frequency was comparatively little, but whole process went good enough. The main objective of the discussion was to adapt new form of competition basing on nowadays reality. There were also few side topics, as the new maps case. Finally all raised issues were solved. The changes are presented down below.



Provisions

1. Season XXI is going to start on 5.04.2019

2.1. As the new season is starting, the main style of competition is changing. It was established, that all thing will look more like a tournament mode. There will be a two stages division - the league one and cup mode.

2.2. The league stage will take place as pick-up mode. Every round the clans itself will be choosing an enemy for lasting week. Clans from bottom of the table will be choosing as firsts. Clans with overdue matches and those who has already been choosed cannot be picked. The league stage is preplanned to last 7 rounds.

2.3. The cup stage will have a common form anticipated for this mode. 8 best teams from the league stage will take part in it. The tournament ladder will be based on places reached by every clan in the league stage (1 vs 8, 2 vs 7, 3 vs 6, 4 vs 5). Each round equals one match. Teams which will be eliminated from the cup will fight each other to reach the highest place in final set (semi-finals loosers will fight for 3rd place etc.).

2.3.1. The draw in cup stage causes a play-off, there will be an another, random map played. There will be just two rounds for each additional map. Factions are random aswell. First clan who can manage to win both rounds on the map wins the match.

2.4. The maps which has been already chosen can be picked once more after the league stage.

2.5. Picking a map for a cup stage stays the same as usual, with one exception, which is that every clan can ban their weekly opponent one map from those which they could choose.

Ukryta wiadomość
Sierzant napisał/a:
Alex napisał/a:

Pozycje startowe w drabince pucharowej określany będzie poprzez wybór rywala, w którym pierwszeństwo będzie miał zespół będący wyżej w tabeli ligowej.

Według mnie tego nie omawialiśmy, ale ja myślałem, że pierwsza faza pucharowa będzie odbywać się na zasadzie miejsc zajętych po rundzie zasadniczej (1v8 2v7 3v6 4v5)

Alex napisał/a:

2.3.1. Remis w fazie pucharowej oznacza dogrywkę w postaci dodatkowych 2 rund na kolejnych, wylosowanych uprzednio mapach. Zwycięstwo odnosił będzie zespół, który zdoła jako pierwszy wygrać 2 rundy na jednej mapie.

Tutaj powinno być zaznaczone, że po każdej rundzie jest zmiana nacji i że gramy do 2 rund przewagi!

Draco napisał/a:

Spore zmiany, mam nadzieję że wszyscy ogarną zawczasu bo mamy tu do czynienia jednak ze zmianą w formacie rozgrywek której dotychczas nie było. Szanuję użycie jak najbardziej formalnego języka przedstawienia kwestii, ale może warto by rozwinąć i szerzej wytłumaczyć na chłopski rozum poszczególne sytuacje, znaczy, nie mogłem przyjść bo w trakcie rady odbywał się mecz ligowy CuA vs LP i teraz nie do końca rozumiem punkt 2.3.1 dla przykładu. Tak czy tak warto według mnie podać jakieś przykładowe sytuacje i obszerniej wytłumaczyć te kwestie, żeby nie było potem nieścisłości. Mogę też pomóc w tłumaczeniu na angielski, jeśli chcemy żeby anglojęzyczni też się mogli z tym zapoznać i jeśli nikt się jeszcze do tego nie zgłosił. No i na pewno przyszły sezon już zapowiada się ciekawie, ale tak jak mówiłem, dla tych których nie było na radzie fajnie byłoby rozwinąć temat.

Alex napisał/a:

Punkty 2.3 oraz 2.3.1 zostały poprawione. Dzięki za zwrócenie uwagi. 



Draco - opis miał być jak najbardziej zwięzły i krótki ze względu na to że treść raportu ma stanowić podstawę "prawną" kształtu nowych rozgrywek. Chodzi też o to, aby realizacja tłumaczenia mogła być możliwie szybka. Wersja bardziej "opisowa" oczywiście ukaże się w ogłoszeniu zapisów na kolejny sezon.
Pomoc w tłumaczeniu będzie bardzo mile widziana [sred])

Lampas napisał/a:

Co do zasady 2.3.1 Jest dość niesprawiedliwa, podam na przykładzie HoFL vs AK ma grać dogrywke, wylosowana mapa to hmm wioska nad rzeką, pojawia się flaga w ruinach( założmy ze AK ma resp od ruin) no i wiadomo AK obroni sobie flage, po czym następuje zamiana frakcjami. Flaga się respi pod wieża i znów AK broni flagi co oczywiscie jest łatwiejsze i pewnie znów zdobywa runde, przez co wygrywają dogrywke [dblpt]P myśle, że jest to niedopracowane, lub źle zrozumiałem.

W dodatku piszesz że było zebranie administracji + liderów, tylko jakoś nikt mnie nie powiadomił, że moge na takie zebranie przyjść. Oczywiscie jest baner u góry, kiedy zebranie "RADY LIGI" się odbywa, ale nie jest powiedziane że liderzy są zaproszeni [dblpt]P takie marudzenie <3

Strzelec napisał/a:

(...)3.Prawo zajmowania miejsc przy posiedzeniach Rady Ligi przysługuje Radzie, Moderacji, Arbitrażowi, Reprezentacji klanów, jak również osobom wybranym. - Regulamin, rozdział III

Alex napisał/a:

Dziękuję ci Strzelec - bardzo celna uwaga!


Lampas napisał/a:

Co do zasady 2.3.1 Jest dość niesprawiedliwa, podam na przykładzie HoFL vs AK ma grać dogrywke, wylosowana mapa to hmm wioska nad rzeką, pojawia się flaga w ruinach( założmy ze AK ma resp od ruin) no i wiadomo AK obroni sobie flage, po czym następuje zamiana frakcjami. Flaga się respi pod wieża i znów AK broni flagi co oczywiscie jest łatwiejsze i pewnie znów zdobywa runde, przez co wygrywają dogrywke [dblpt]P myśle, że jest to niedopracowane, lub źle zrozumiałem.

W dodatku piszesz że było zebranie administracji + liderów, tylko jakoś nikt mnie nie powiadomił, że moge na takie zebranie przyjść. Oczywiscie jest baner u góry, kiedy zebranie "RADY LIGI" się odbywa, ale nie jest powiedziane że liderzy są zaproszeni [dblpt]P takie marudzenie <3



Nie da się temu zaprzeczyć i podniesione zostały na radzie również mankamenty takiego rozwiązania, ale taka już natura dogrywki - zawsze będzie w tym trochę przypadku. Nie wygrywając meczu zawczasu trzeba liczyć się z ryzykiem. Na tym ta zabawa polega.

Marudzenie, nie marudzenie - fajnie że w końcu względnie konstruktywne [sred])

Draco napisał/a:

Preseason's council meeting report


Date: 22.03.2019
Nature: Common meeting (administration + leadership), final meeting before new league season start.


General course:

The meeting started as it was preplanned, and lasted 1,5h. The frequency was comparatively little, but whole process went good enough. The main objective of the discussion was to adapt new form of competition basing on nowadays reality. There were also few side topics, as the new maps case. Finally all raised issues were solved. The changes are presented down below.



Provisions

1. Season XXI is going to start on 5.04.2019

2.1. As the new season is starting, the main style of competition is changing. It was established, that all thing will look more like a tournament mode. There will be a two stages division - the league one and cup mode.

2.2. The league stage will take place as pick-up mode. Every round the clans itself will be choosing an enemy for lasting week. Clans from bottom of the table will be choosing as firsts. Clans with overdue matches and those who has already been choosed cannot be picked. The league stage is preplanned to last 7 rounds.

2.3. The cup stage will have a common form anticipated for this mode. 8 best teams from the league stage will take part in it. The tournament ladder will be based on places reached by every clan in the league stage (1 vs 8, 2 vs 7, 3 vs 6, 4 vs 5). Each round equals one match. Teams which will be eliminated from the cup will fight each other to reach the highest place in final set (semi-finals loosers will fight for 3rd place etc.).

2.3.1. The draw in cup stage causes a play-off, there will be an another, random map played. There will be just two rounds for each additional map. Factions are random aswell. First clan who can manage to win both rounds on the map wins the match.

2.4. The maps which has been already chosen can be picked once more after the league stage.

2.5. Picking a map for a cup stage stays the same as usual, with one exception, which is that every clan can ban their weekly opponent one map from those which they could choose.










Wielkie dzięki Draco!
~Alex

Alex

Offline

#9 2019-07-04 00:53:38

Sierzant
2114453
Dołączył: 2018-02-05
Liczba postów: 181
Klan/Clan: Rokoszanie
WindowsChrome 64.0.3282.140

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

The Report from Council - 7.04.19 [POL/ENG]

POLISH

1. Pick nighty odbywają się w poniedziałki o 20:00, począwszy od 8.04.2019, na steamowym chacie grupowym "League - pick night"
2. Free Week traktowany jest jako zwycięstwo 16:0.
3. Kolejność pickowania klanów ustalana jest na podstawie wyników z poprzedniej kolejki.
4. Kolejność pickowania:
   -Najpierw wybiera klan, który w poprzedniej kolejce miał Free Weeka
   -Później klany, które znajdują się niżej w punktacji wybierają klany, które znajdują się wyżej w punktacji.
   -Free Week może być pickowany na takich samych zasadach jak klan, pod warunkiem, że klan który go pickuje nie oddał w poprzedniej kolejce walkowera.
5. Każda zmiana liczby graczy w drużynach podczas meczu ligowego musi się odbyć za zgodą obu klanów. Umowa obu klanów przed meczem jest traktowana jako zgoda



ENGLISH

1. Pick nights take place on Mondays at 20:00, beggining from 8.04.2019, on the Steam group chat: "League - pick night"
2. Free Week counts as 16:0 win.
3. Order of clans picking is determined by scores from the previous round.
4. Order of picking:
   -First picks the clan that had Free Week previous round
   -Later the clans lower in the scoring choose clans higher in the scoring.
   -Free Week can be picked on the same terms as clan, provided that picking clan didn't give walkover previous round.
5. Each change in the number of players during league match must be made with the consent of both teams. Agreement between two clans before the match is considered consent.

Twiniu

Offline

#10 2019-07-04 00:54:29

Sierzant
2114453
Dołączył: 2018-02-05
Liczba postów: 181
Klan/Clan: Rokoszanie
WindowsChrome 64.0.3282.140

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

The Report from Council - 22.04.19 [POL/ENG]


Omówienie:
1.Graczom przysługuje możliwość jednokrotnej zmiany klanu w czasie trwania sezonu. Powtórne działanie skutkuje zawieszeniem zawodnika z obowiązującego sezonu. Odstępstwem od reguły jest rozpad bądź ogłoszenie klanu za nieaktywny. --> Dopełniając, osoby nieprzynależące do wcześniejszych klanów w dotychczasowym sezonie posiadają wolny transfer.
2.Prawo ponownego wyboru map przysługuje drużynom, które uzyskały walkower za niestawiennictwo drugiej strony. --> Oprócz niestawiennictwa przeciwnej drużyny, niedokończona rozgrywka skutkuje jednakowo dla obydwu drużyn.
3.Dysponowanie bądź rozpowszechnianie panelu administratora przez osoby nieupoważnione jest zabronione. --> Podczas meczów, prawo dysponowania panelem administratora przynależy wyłącznie sędziom. Gdy zabraknie sędziego, wówczas reprezentanci klanów nabywają administratorskich uprawnień.
4.Pierwsze dwa wykroczenia związane z użyciem czatu głównego przez osoby niepowołane skutkuje przyznaniem ostrzeżeń, przy trzecim całkowitym wyciszeniem zawodnika z rozgrywki. --> Po wyciszeniu, gracz zostaje zdjęty każdorazowo z meczu. W sytuacji wzmożonego zakłócania przebiegu meczu następuje tymczasowe zawieszenie.
5.Przekroczenie pułapu jednostek zobowiązuje wybranego zawodnika do porzucenia rynsztunku bez możliwości wykorzystania przez drużynę gracza. --> Reguła została odrzucona w grudniu oraz tym samym nie funkcjonuje w bieżącym sezonie.


Rozporządzenia:
1.Należy przestrzegać postanowień reprezentanta klanu względem członków zespołu.
2.Klan po przekazaniu trzech walkowerów z rzędu nie może kontynuować dalszej rozgrywki w sezonie.
3.Sędzia ma prawo stosować obostrzenia z pominięciem systemu upomnień wobec obserwatorów.
4.Wynik meczu Legia Podlaska kontra Pułk Lisowczyków nie ulega zmianie. Lady Taurien w związku z naruszeniem Regulaminu zostaje zawieszona w standardowej fazie sezonu. W trakcie trwania Pucharów Dzikich Pól zobowiązana jest nagrywać mecze, w których będzie uczestniczyć.


Wzmianki:
1.Rada rozważa możliwość zastosowania modułu Krexa, celem wyznaczania limitów jednostek.
2.Od 1 do 5 maja obowiązuje przerwa majowa, w czasie której udział w rozgrywkach jest dobrowolny.


English Translation by Mafuwe

Ukryta wiadomość

Discussion:

1.Players are entitled to change clans once per season. Exceeding this causes the player to be suspended from the current season. The exception to this is the collapse or announcement of a clan as inactive. --> Supplementing, persons not affiliated with prior clans in the given season are given a free transfer.
2.The right of selecting new maps is given to teams who received a walkover for the absence of the other side. --> Except the absence of the other team, an unfinished game is treated equally.
3.Usage or spread of the administrator panel by non-authorized persons is forbidden. --> During matches, the right to use the administrator panel is reserved to the judges, if a judge is not present then the clan representatives gain the administrator rights.
4.The first two offences related to using the main chat by unauthorized persons are given a warning, the third results in an absolute mute of the player for the duration of the match. --> After being muted, the next consequence is that the player is removed from the match every time. In the situation of deliberate disruption of the match a temporary suspension occurs.
5.Exceeding troop limits causes a selected player to drop their equipment without the possibility of it being used by the player’s team. --> This rule was rejected in December and therefore is not enforced in this season.


Ordinance:
1.The clan representative’s decisions on the members of the team are to be respected.
2.After giving three walkovers in a row a clan cannot continue playing during the season.
3.The judge has the right to use restrictions with the disregard of the warning system by the spectators.
4.The result of the match Legia Podlaska versus Pułk Lisowczyków is not changed. Lady Taurien, because of breaching the statute, is suspended in the standard phase of the season. For the duration of the Cups of Wild Fields they are obliged to record matches in which they take part.


Reference:
1.The council is considering usage of the module by Krex, for designating troop limits.
2.From the 1st until the 5th of May the May break applies, during which taking part in matches is voluntary.

Wszelkie uwagi proszę zgłaszać bezpośrednio do Radnych, pozdrawiam./Any comments please report directly to Councillors.

jeziorakxrk7m.jpg

Strzelec

Offline

#11 2019-07-04 00:55:44

Sierzant
2114453
Dołączył: 2018-02-05
Liczba postów: 181
Klan/Clan: Rokoszanie
WindowsChrome 64.0.3282.140

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

The Report from Council - 3.06.19 [POL/ENG]

Zebranie dotyczyło sfinalizowania informacji dotyczących kontynuacji XXI sezonu. Główne informacje są takie, że klan HoFL zrezygnował z uczestniczenia w tej fazie powodując, że dołącza do niej zespół TrK. EoA oraz SE (nieoficjalnie, prosimy o potwierdzenie) są w stanie inactive. Zatem wszystkie zespoły, które aktywne wezmą udział w decydujących rozgrywkach.

Informacje dotyczące rozgrywki w fazie (playoff/pucharowej):
- Każdy zespół ma czystą pulę map
- Każdy klan ma możliwość zbanowania 1 mapy przeciwnikowi z puli dostępnych map. (Ban mapy obowiązuje tylko na dany mecz)
- Czas po którym traci się możliwość zbanowania mapy to czwartek (przed rozgrywaną fazą)
- W razie remisu podczas jakiegokolwiek meczu zostanie rozegrana dogrywka na mapie (Stary zamek z frakcjami Moskwa vs Szwecja). Rozgrywka przebiega w taki sposób, że po każdej rozgrywanej rundzie jest zmiana nacji. Gra toczy się tak długo, aż jedna z drużyn nie wygra 2 rund pod rząd.

I FAZA (Moskwa vs Chanat oraz Kozacy vs Rzeczpospolita)
Mecz A (TDA vs TrK)
Mecz B (CuA vs LP)
Mecz C (AK vs PL)
Mecz D (Rokoszanie vs Huskarls)
II FAZA (Kozacy vs Szwecja oraz Chanat vs Rzeczpospolita)
FINAŁY (Szwecja vs Rzeczpospolita oraz Kozacy vs Chanat)

Całość dostępna jest tutaj: Playoff


Transfery z dniem dzisiejszym zostają zamknięte. Każdy z zespołów podchodzi do fazy pucharowej w aktualnych składach.
Poszukujemy streamerów chętnych do współpracy. Chętnych prosimy o kontakt!
Życzymy wszystkim zespołom powodzenia!!!  [dblpt]D


ENG

Ukryta wiadomość

The aim of the meeting was to finalize information about the continuation of XXI league season. Most important information is that HoFL resigned from taking part in the cup phase and in result, TrK will participate. EoA and SE (not officially, let us know) are inactive. Then all lasting teams that are active will take part in this decisive phase.

About the playoff/cup phase:
- Every team has a clean map pool again (can pick maps that were picked in previous phase)
- Every clan can ban one map for their enemies (Bans last only that particular match)
- Banning maps should be done before Thursday (the current weekend of playing)
- In case of a draw in any match, there will be another map played (Old Castle with Moscow vs Sweden) but after every round there will be faction switch. Game lasts until a team wins 2 rounds in a row.

I PHASE (Moscow vs Crimea and Cossacks vs Poland)
Match A (TDA vs TrK)
Match B (CuA vs LP)
Match C (AK vs PL)
Match D (Rokoszanie vs Huskarls)

Information about further matches is here: Playoff


This is the last day for making transfers. Every clan will take part in the cup phase with current roster.

We're searching for streamers that are willing help us! Please contact us if interested!
We wish all teams good luck!!!

Alex napisał/a:

Jeszcze jedna rzecz - dla graczy po zmianie klanu podczas fazy play-off, gra przeciwko byłemu zespołowi w pucharach zostaje odblokowana.

One more thing - for players who changed the clan during the play-off, the game against the former team in the cups is unlocked.

Sierzant

Offline

#12 2019-08-09 16:32:55

FortunA
2114453
Dołączył: 2017-12-16
Liczba postów: 194
Klan/Clan: Rokoszanie
Osiągnięcia/Achievements: Perfekcyjne zdradzanie
Miasto/City: Szczecin
WindowsChrome 76.0.3809.100

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

Sprawozdanie z rady ligii 7 sierpnia 2019:
- Zapisy do XXII LDP 8 sierpnia - 1 września
- Data eventu ALL-STAR Teams of XXIst Season - 6/7/8 września
- Inauguracja XXII Sezonu - 9 września (start I kolejki)
- Głosowania:
Zebrania Rady - głosują tylko radni
Rada Ogólna - głos mają radni + każdy klan biorący udział w danych sezonie
- Dyskusja dla zainteresowanych, dotycząca następnego sezonu, odbędzie się 12 sierpnia
- Na dniach wystartuje konkurs na nową mapkę ligową. Przewidywane są nagrody!

ENG

Report from the League Council, 7th of August 2019:
- Deadline for Sign-Up to the XXII league – 1st of September
- Date of ALL-STAR Teams XXI Season event – 6-8th of September
- Inauguration of XXII Season – 9th of September (Start of queue 1)
- Voting: Council meetings – Only council members vote.
- General meetings: Council members + current clans have a vote.
- For people that are interested, a discussion about the next season will take place on the 12th of August.
- In the coming days a contest for a new league map will launch. Rewards are expected!

Offline

#13 2019-08-20 15:06:41

Sierzant
2114453
Dołączył: 2018-02-05
Liczba postów: 181
Klan/Clan: Rokoszanie
WindowsChrome 70.0.3538.102

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

Raport Rady z dnia 19.08.2019
•    Od sezonu XXII zostaje wprowadzone banowanie map: w każdej kolejce rundy zasadniczej można zbanować przeciwnikowi 1 mapę. W rundzie pucharowej, w każdej kolejce można zbanować przeciwnikowi 3 mapy.
•    Od sezonu XXII sędziowie będą dobrowolnie wybierani przez klany na dany mecz. Rada Ligii opublikuje listę rekomendowanych osób, które rzetelnie posędziują mecz. Wzięcie osoby spoza tej listy skutkuje odpowiedzialnością na ,,własne ryzyko’’. W razie problemów Rada Ligii rozstrzyga spory.
•    Opóźnianie meczu( dłużej niż 15 minut)będzie skutkować utratą rund. Jeśli klan mający komplet graczy po 15 minutach chce już zacząć mecz to ma takie prawo, a jeśli przeciwnicy przedłużają i nie chcą wystartować to skutkiem będą utracone rundy. Każde 5 minut kolejnego opóźnienia skutkuje utratą respa wynikiem 4:0.
•    Wprowadzony zostanie rating prowadzony przez Fortunę i Sierzanta
•    Lampas otrzymał ostrzeżenie związane z reaktywacjami klanu na ligę i nie dogrywanie jej do końca. Jest to również przestroga dla każdego tego typu zachowania.
ENG

Ukryta wiadomość

•    Map banning has been introduced since season XXII: one map can be banned from opponents in each round of the main round. In the knockout round, 3 maps can be banned against an opponent in each turn.
•    From season XXII, referees will be voluntarily chosen by clans for a given match. The League Council will publish a list of recommended people who will honestly judge the match. Taking a person outside this list results in responsibility at "your own risk". In the event of problems, the League Council will settle the dispute.
•    Delaying a match (longer than 15 minutes) will result in the loss of rounds. If a clan with a set of players after 15 minutes already wants to start the match, they have that right, and if the opponents extend and do not want to start, the result will be lost rounds. Every 5 minutes of the next delay will result in a 4: 0 defeat.
•    A rating led by Fortune and Sierzant will be introduced.
•    Lampas received a warning regarding reactivation of the clan to the league and not overdubbing it to the end. It is also a warning for any such behavior.

Offline

#14 2019-09-02 22:10:38

Twiniu
2114453
Skąd: Poznań
Dołączył: 2017-11-09
Liczba postów: 363
Klan/Clan: AK
Miasto/City: Poznań
Windows 7Firefox 68.0

Odp: Sprawozdania Rady Ligi/The Report from Council

Raport Rady z dnia 02.09.2019


•    Do Ligi zaakceptowanych zostało 9 klanów: ChL, Rokoszanie, LP, HoFL, AK, TDA, CuA, PL oraz TrK. dodatkowo KPP zostanie zaakceptowane pod warunkiem rozegrania dwóch udokumentowanych screenami meczy do niedzieli 8.09.2019
•    Pierwsza kolejka zostanie rozegrana w weekend 13.09 - 15.09.2019
•    Mecze pierwszej kolejki zostaną wylosowane. Kolejne mecze fazy ligowej bedą wybierane w systemie pick-nightów
•    Faza ligowa składać się będzie z 8 kolejek. Faza pucharowa z ćwierćfinału, półfinału i finału   
•    Na weekend 1.11 - 3.11.2019 została zaplanowana przerwa w lidze

ENG

Ukryta wiadomość

•    There are 9 clans accepted to the League: ChL, Rokoszanie, LP, HoFL, AK, TDA, CuA, PL and TrK. In addition, clan KPP will be accepted provided they play 2 matches, documented with screens, until Sunday 8.09.2019
•    First round will be played on the weekend 13.09 - 15.09.2019
•    The matches of the first round will be drawn at random. Next matches of the league stage will be chosen in the pick-night system
•    League stage will consist of eight rounds. Knockout stage will consist of quarter-final, semi-final and final
•    A break in the league has been scheduled for weekend 1.11-3.11.2019


Steam: Nesquik89

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot

Stopka

Forum oparte na FluxBB

Darmowe Forum
elfy - pssm - gundalia - writing-online - hokejowa2