Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
Witam to znowu ja, lubię być czepialski.
Chcę abyście popracowali nad zasadą :
5)Klanowi przysługuje prawo opóźnienia czasu rozpoczęcia meczu o maksymalnie 15 minut. Przerwy podczas zmian miejsc odrodzeń, czy map nie mogą być dłuższe niż 5 minut, po minionym czasie gotowa drużyna może zająć pozycje na mapie.
Co mi po tym jak drużyna wbije do frakcji? Jeżeli jest jedna frakcja zajęta to nawet czas nie ruszy a drużyna przeciwna i tak wbije kiedy będzie chciała i się zrespi. -_-
Popracujcie nad tym i lepiej poprawcie bo ta zasada nic nie daje.
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
https://www.instagram.com/krystian_zielewicz/
Offline
Nie wbije kiedy będzie chciała. Jak nie wbije, to przegrywa, tak to miało działać w teorii z tego co kojarzę. No chyba że cos się zmieniło.
Inna sprawa jak drużyny się dogadają jakoś
Offline
Z punktu taktycznego: jeśli rozłożysz swoje siły w miejscach dogodnych bez większego zagrożenia od strony przeciwnej masz szansę, aby wygrać pierwszą rundę. W dodatku, twoi sojusznicy, którzy przeżyli otrzymają lepszy ekwipunek, więc % przewagi wzrasta w następnej rundzie dla nich. A propos wchodzenia do frakcji przez drugą stronę. Myślałem, że będzie to wiadome jak np. karanie za popełnienie przestępstwa - wiesz to bez znania zasad. Chodzi tu bardziej kwestie moralną wobec drugiego klanu. Natomiast dobry pomysł, przerobię tą zasadę.
Offline
Jeśli ktoś ma jakieś pomysły lub wątpliwości odnośnie regulaminu (coś zmienić, dodać, usunąć), zapraszam do pisania o tym tutaj i postaram się wtedy pomóc wyjaśnić albo poruszyć na Radzie Ligi. Pozdrawiam
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty